قبل از امتحانااات
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : علی
تا حالا دقت کردین! قبل امتحان! چقد ادم!
به خواب ظهر اعتقاد پیدا میکنه!!
یادکردن از دوست ها رو خوب میدونه!!
اطاق تمیز کردن رو دوس میداره!!
راستی چقد صفحات فیس جذاب هستن!!
وای !! حدود 10 دقیقه است که میلم رو چک نکرده ام!! نکنه کار فوریی پیش اومده کسی میل زده!!
خدای من! امکانش هست! الان لاتاری امریکا برگزار بشه و من بیخبر موندم!! اممممم بزار برم چک کنم.... 5 دقیقه بعد!! شاید الان برگزار شده..... !! امممممممم برم چک کنم....
وای چقد کثیف شدم از صب تا حال!! برم یه دوش بگیرم...!!
مامااااااااااااااااان خرید نداری.......

خب دیگه خیلی کار کردم برم بخوابم... که واسه امتحان کسل نباشم....



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت19:20---13 تير 1390

سیلام علی
چرا آخه
مگه حوصله چیزیه که برا اومدن اینجا سر بره؟
داداشی بیا دییگه
اصلا من نمیدونم شیدا چرا نیستش
تو دیگه چرا نمیخوای بیای
وایییییییییییی دارم هنگ میکنم


فرشته
ساعت12:13---6 تير 1390
او شتتتتتتتت
لعنتی
این دیگه چه جور داداش و اجیه که من دارم
واقعا که
از هر دوتون خیلی ناراحتم
چرا یه سری نمیزنید به من دیگه
به خدا دلم برا جفتتون تنگ شده
شیدا تو امتحانات که تموم شده دیگه
علی حالا به کنار
چون میدونم هنوز امتحان دارن
ولی کلا از هردوتون دلخورم
خیلیم دلخورم


فرشته
ساعت11:01---31 خرداد 1390
سلام
دو تایی نمیتونین یه وبو بگدونین؟
از کی تا حالا پست نزدید؟
خودتون بگید
دلم برا هر دوتون تنگ شده
اومدم عرض حضور کنم و برم
فعلا هم بای


مارال اورمو
ساعت21:28---23 خرداد 1390
سلام خسته نباشي

درسته همونطوره كه نوشتي من الان امتحان دارم و حس هر كاري رو دارم جز درس خوندن.


فرشته
ساعت20:34---13 خرداد 1390
آفرینننن

آفریننن

مهم نیست که چه اندازه چی چی کنم

مهم اینه که چه اندازه توش عشق تلیت کنیم

منم همیتنو میگم

وقتی این بحث هستش چرا شکنجه چرا شلاق؟

چرا اعدام با در سطل آشغال آخههههه

منم مطیع و فرمانبردار صلح مگه نه شیدا مگه نه علیییی

پاسخ: علی : چی میگه !!:D


فرشته
ساعت20:33---13 خرداد 1390
ey vaye man
ey vaye man
شیدا جان خوبی؟؟؟؟
ها اییی ما هیچی نوگفتیممم
نزنیا
باشه
من من من.......

من بی تقصیرم
تقصیر این خورزو خانه منو اغفال میکنه نظر بدم
به جان خرزو خان من نبودم اون بود که نوشت
من مممممممننننننن

هر دوتونو میکشم
با شما نیستما با خرزو و نظامم دوبررهم

من که فک کنم خودمو تبرئه کردم
بقیه ش بمونه سر نظام و خرزوووو
بایییییییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 51739
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish